Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

sobota, 29 listopada 2014

Teledyski,filmy i inne...♥

Hej ♥
Jak widzicie zmieniłam wygląd bl♥ga. Strasznie mi się podoba styl świąteczny ♥!!
Postanowiłam że w najbliższym czasie pojawią się na  moim kanale świąteczne teledyski.
Na MovieStarPlanet chciałabym zrobić film typu "Opowieść wigilijna",ale to w bliższym czasie♥
Teraz zajmuje się bardziej szkołą,nauką nieraz nie mam zbytnio czasu na jakikolwiek post.
Teraz byłam przez cały tydzień chora,no w sumie teraz też jestem xd
Ale do szkoły nie chodziłam,mogłam także pisać posty w tym czasie,nooo ale przyznam nie chciało mi się. ;/   No więc tak to są moje świąteczne przemyślenia ♥
No i w najbliższym czasie będzie film "Opowieść wigilijna" na moim koncie mocka2.
Więc zapraszam do znajomych i oczywiście zapraszam do oglądania tego mojego przyszłego filmu♥

~mocka2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz