Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

czwartek, 27 listopada 2014

Święta na MovieStarPlanet ♥

Heeej ♥
Dzisiaj taki troszkę post świąteczny,iż na MovieStarPlanet modzi zmienili wygląd latowy,na wygląd świąteczny ♥
Tak strasznie mi się podoba,że no ja nie mogę :3
Dam wam nawet fotosa ♥













No więc tak wygląda ŚWIĄTECZNE MSP!! ♥
Śliczne nowe ubrania,tła,a także piękne animacje ♥





No więc tak wyglądają ciuchy w nowej kolekcji msp ♥
A teraz zdjęcia animek ♥ ☻






Ok.
To wszystkie animacje ♥

Są śliczne ♥

Praktycznie,wszystkie animacje są śliczne,tak jak ubrania i te wszystkie tła ♥

Ahh...ogółem jestem chora,a kiedy weszłam na nasze msp,tak się podjarałam tym że nooo masakra ♥
Ale naprawdę suuuupeeer!! ♥
A teraz fotosy z nowymi tłami,które także są śliczne ♥

Oki,to na tyle ♥
Chciałam wam tylko przedstawić rzeczy związane z nowym tłem ♥
Szczerze jestem bardzo zadowolona ♥
~mocka2 ♥
Paaaa ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz