Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wszyscy redaktorzy.

Heej.
Dzisiaj chciałam wam tylko objaśnić kto jest redaktorami. :3
No więc ja jestem główną adminką bloga :3
Podpisuje się ~mocka2 ♥

Także mam redaktorkę Natalię :3
Ona podpisuje się  ~Natalia
Mam nadzieję że wszystko zrobiło się jasne :3
~mocka2

3 komentarze:

  1. To już wszyscy? Dużo ich :P / RBS

    OdpowiedzUsuń
  2. Wera weź nie hejtuj ok ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPRASZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALE TO NIE JEST HEJT WIĘC O CO CHODZI ? XD

    OdpowiedzUsuń