Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

niedziela, 30 listopada 2014

O mnie! ♥

Hej ♥
Dzisiaj będzie post z ciekawostkami "o mnie" ;3

Mam na imię Patrycja.
Mam 13 lat.
Chodzę do 1 gimnazjum :3
Mieszkam w Poznaniu ♥
Moje ulubione kolory to:
- turkusowy
- czarny
- zielony
- żółty
W szkole jestem bardzo dobra z j.niemieckiego i polskiego :3
Moje koleżanki i koledzy to:
Natalia
Adrianna
Aleksandra
Weronika (Wafel XD )
Nikola
Ola
Lidka
Weronika
Klaudia
Oliwia
Julia
Kornelia i Tomek(jako pies) XD
Maria
Adam
Jasiek (chłopak♥ )
Mifi (Bardzo dobry kolega ♥ )
Patryk ♥
Lorow (nie lubi jak podaje się jego imię xD )
Mateusz
Majka
Sandra
I dużo innych xD
Lubię się ubierać bardzo luźno,najczęściej w bluzę i jakieś legginsy lub spodnie ;33
To wszystko co powinniście raczej o mnie wiedzieć ♥
~mocka2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz