Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

niedziela, 30 listopada 2014

Świąteczne looki dla chłopaków ♥

Hej :3
Jednak uznałam, że chłopakom też się coś należy, więc postanowiłam zrobić drugą część świątecznych stylizacji tylko tym razem dla chłopaków.
Będzie to polegać na tym samym jak i u dziewczyn.
Tyle że teraz nie będę pisała która strona itd.
Także nie będzie palety kolorów ;c
Po prostu screeny mi się już nie zapisywały ;/
Ale  mam nadzieje że będziecie wiedzieć o co chodzi xd :3

Pierwszy look dla vip :

Bardzo ładny look.
Został on stworzony przez mojego  kolegę Adama :3

Świetny pomysł miał dobierając do tej stylizacji krawat XD (kazał mi to napisać) XD

Ale ładny co nie? XD

Nie no,tak szczerze podoba mi się ta stylizacja :3

Nie wiem czemu,ale ładna jest.

Nie umiem jej opisać xD

Nooo..ale ładna :3

Chciałabym dodać jeszcze screena co jest w koszu :3


No więc już wam wrzucam :33




Tak wyglądają ciuchy i dodatki i włosy,które w tej stylizacji użyłam :3
Kolory to biały i karmelowy :3
Powinniście wiedzieć :3 Gdzie one się znajdują na palecie kolorów :3
Teraz czas na kolejną stylizację dla vip :


Ten look wymyśliłam osobiście ja :3

Nie jestem pewna czy wszystko do siebie pasuje
no ale żyć nie umierać ! ;D

Czerwony jest kolorem świątecznym jak i miłości :3

A biały po prostu pasuje do czerwonego XDDD

Nie no ale tak serio to strasznie
podoba mi się jak w komplecie są użyte kolory te
co na stylizacji :3

Oki teraz chyba dla chłopaków z nie vip,prawda? ;3

Oczywiście już wrzucam wam zdjęcia z lookami,
które są dla nie vip. ;3

Ok to już wam daje :333

Kurde za dużo pisze xdd A zapomniałam jeszcze o ciuchach użytych w stylizacji xD
Już wam daje ;3

Oki,a teraz czas na "Nie Vip" ;


Też śliczny prawda? ;33

Poszłam w klimaty "Pikachu" XD
Ponieważ uwielbiam go ♥

Czemu i jakie klimaty ? ;3

Szczególnie chodzi mi o klimaty kolorów :3

Żółto-czarny :3

No po prostu wielbię ♥

Oki to teraz żeby nie było,
że rozpiszę się na pół strony
i nie dam wam ubrań XD
to wstawię je teraz B)

No żeby nie było B) XD

♥♥♥Kurde no nie mogę się napatrzeć :3

Oki,a teraz czas na drugi look dla "Nie Vip" :3


Ładny prawda ? ;3

Nie chcę się przechwalać i wgl,no
ale ślicznie mi wyszedł.

Ja na przykład nie umiem robić
stylizacji u chłopaków,ale noo
teraz fajnie mi wyszedł chłopięcy look ♥

Więc chłopaki i dziewczyny możecie kupować :3

Są to stylizacje dla was więc ja
wam nie bronie ich kupować :3

Ehh no i jeszcze te ubrania w tym koszu :



Ok to na tyle w tym poście :3
Paaaaaaaaaaaaaaa ;* ;3
~mocka2

1 komentarz: