Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

sobota, 13 grudnia 2014

Christmas Romance

Hej ♥
Dzisiaj kolejny post,a raczej ciąg dalszy z pokazywania nowej kolekcji na MovieStarPlanet. ♥
Szczerze ceny tam mnie przerażają xd
No np. jak szalik może kosztować 1.400 StarCoins ? JAK!?
Proszę wytłumaczcie mi to xD
Tym czasem porobiłam dużo screenów inaczej mówiąc:
-ubrania,dodatki.
-animacje
-tła.
Aaaa i jeszcze coś...jak zwykła kurtka może kosztować 1.200 StarCoins? Hmmm.?!
Nie wiem,ale te zmiany na msp są dla mnie straszne xd
Ale o zmianach na msp w następnym poście ;)
Teraz wam może pokaże ubrania ;3




 To na tyle z ubrań,dodatków itd.
Noo ale te ceny?! :'( Płakać aż się chce!
Dobra czas na tła:

To tylko dwa tła,które są nawet..nawet ok :3
Teraz Animacje :






Okkkeeeej ♥
To wszystko w tej kolekcji,później zrobię notkę z lookami z tej kolekcji,alee to już wieczorem ♥
Dzisiaj może pojawi się straszna historia,lub jakiś straszny film u mnie.Zapraszam...♥
~mocka2 ♥

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem te ceny na MSP są spoko, ta kurtka jest taka zaje(piip) że wyceniłabym ją nawet na dwa tysiaki :) /RBS

    OdpowiedzUsuń