Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

środa, 2 lipca 2014

Wakacje ♥

Heloł ;D
Może to być kolejny głupi post o moim msp xD
Ale lepszy niż wogóle ma nie być posta tak ? ;D
Więc zaczęły się wakacje i co za tym idzie będzie o wiele więcej postów niż dotychczas ;D
Mam nadzieje że was to cieszy xD
A może nie ? ;D
Dobra ...Dobra
Pojawiła się więc nowa kolekcja MSP YaY !
Już dawno,ale że nie było o niej posta to jest teraz (na końcu fotosy z kolekcji)
A więc kolekcję tą nazwano "Neon Beach Party",ponieważ związana jest
z modnymi neonowymi kolorami i plażą ;D
Mnie kolekcja może nie przypadła tak super do gustu,ale może inni ją bardzo lubią,szczerze nigdy nie mogę się doczekać nowego tła i ciuchów,ale kiedy już będą to nieraz nie mam ochoty nawet na nie patrzeć.
Tak ja myślę (:
O.k za dużo się rozpisałam xD
Teraz parę foto. :D
A i jeszcze postaram się zrobić coś takiego jak ładnie ubrać się do danej kolekcji ;D
Mam nadzieję że to mi wyjdzie  i będzie się wam to podobać xD


Ok. To na tyle z mojej strony Papa wasza mocka2 (Pati xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz