Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

piątek, 26 grudnia 2014

Coś dla Otaku ♥

Hejo ♥
Mam coś dla Otaku c;
Jest to look anime c; (jeżeli można to tak nazwać).
Przyznam się wam,że ja uwielbiam anime! *-*
Serio!  No ale dobra nie będę już pisała nic sensownego.
Ostrzegam look robiłam serio na szybko,więc sory za nie dopracowanie ;)
No więc look wygląda tak jak na górze ;3
Mi się podoba,nie wiem jak wam ;3
Pokarze wam także jakie ubrania użyłam i jakie kolory (:
A teraz pokażę wam kolory użyte w looku (:
To wszystko w tym poście. Nie rozpisywałam się za dużo bo uważam,iż po co. xD
OKI TO NA TYLE PAAA!! (:
I ZAPRASZAM NA BLOGA NATALII KLIK !! ♥

~mocka2 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz