Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

wtorek, 30 grudnia 2014

Sylwestrowe MSP.

Heeejo.
W dzisiejszym poście będzie trochę o "Sylwestrowym MSP".
Po pierwsze tło jest bardzo ładne,oddaje ono nastrój sylwestra XDD
(Wyłączyłam se znaj xD )
No ale tak prezentuje się nowe tło :3
Wielki czas na UBRANIA!!! :D



          Ostatnim razem,kiedy był sylwestrowy konek były włosy...ładne kręcone :3
Jednak zostały one unikatem z sylwestra 2014 roku. :3
Nie ma ich już w sklepie,ani nie można ich kupić po przez look,bo jak sama nazwa wskazuje to unikat :3 Bardzo ciekawi mnie to czy w tej kolekcji też są "jeszcze" nie unikatowe włosy,które będą unikatem po sylwestrze :3
Noo ale tego dowiemy się w najbliższym czasie :3

Teraz może przejdźmy do ... ANIMACJI!!! xdd
Dałam wam tylko jedne zdjęcie,ponieważ wiecie jakie są nowe animacje :3

A teraz także zrobiłam zdjęcia teł :3
Tło dla "nie" VIP.

Tło dla VIP.
To wszystko z nowej kolekcji na MSP.
Jeżeli ktoś nie ma konta (a raczej wszyscy czytelnicy mojego bloga mają konto) zapraszam na MSP!

+ MAŁA INFORMACJA,DZISIAJ O 21 LUB 20...ALBO O 23 POJAWIĄ SIĘ SYLWESTROWE LOOKI I NIE TYLKO LOOKI,POJAWI SIĘ RÓWNIEŻ NOWA ZAKŁADKA !!!
WIĘC ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA BLOGA..I ZAPRASZAM NA NOWE POSTY.
DZIĘKUJE TYM KTÓRZY CZYTAJĄ BLOGA I JEST ON DLA WAS BARDZO CIEKAWY TO ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA! <333
I JESZCZE COŚ JAK BĘDZIE 2.000 WYŚWIETLEŃ NA BLOGU (czyli nigdy) POJAWI SIĘ MOJE ZDJĘCIE I VLOG! <333

~mocka2 ♥

2 komentarze:

  1. O Boziu .. vlog Patki - marzenie *.* Wbijemy ci te dwa tysiaki chćby nwm co XDD / RBS

    OdpowiedzUsuń