Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

czwartek, 25 grudnia 2014

Suicide Mouse

Heej.
Dzisiaj coś o

suicide mouse O.O

Dobra więc opowiem coś o niej,ale najpierw powiem to...JEŻELI KTOS MA SLABE NERWY PROSZE NIE OGLADAC!
Dziękuje za ogłoszenie parafialne xd
No więc przejdźmy do suicide mouse....
Jest to myszka Miki...która z wyglądu jest bardzo miła,ale to co dzieje się w tym filmie nie jest takie słodkie jak sama myszka...
Jest to nawet straszne.
Powiem tak..ja mało rzeczy się boje...i chyba pierwszej rzeczy której się tak wystraszyłam to była suicide mouse!...
Nie wiem czemu...ale coś we mnie pękło oglądając too...
Bardzo dziwne ...Bo jest to tylko nie winna myszka,która idzie przez bardzo zniszczone budynki,a w soundtracku słychać krzyki ludzi...ciekawe czy Disney stworzył nie winną  bajeczkę...czy horror....
Jestem bardzo ciekawa waszej reakcji na ten film...więc zapraszam was do oglądania! c;
~mocka2 ♥

1 komentarz:

  1. Widziałam swoją ciotke w staniku .. uwierz, niczego sie już nie boje / RBS

    OdpowiedzUsuń