Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

sobota, 13 grudnia 2014

O co tu wgl chodzi?!

Cześć wam ♥
Wiecie co dopiero weszłam na msp...i byłam zaskoczona,no normalnie uwierzyć nie mogę...
Jakiś chłopak/dziewczyna zrobił/zrobiła dziwne konto...
Ktoś mi może wytłumaczyć o co tu chodzi!?!??!
Jestem normalnie zszokowana !!! xd
Nie wiem kto zrobił to konto i wgl..ale szczerze trochę zaczynam się tego bać...
Jeeeju wy byście się nie bali?!
I ta ortografia ;-;
Świetna jest...
Kurcze noo..jeżeli ten ktoś czyta ten post i chce dalej mnie trollować ,to wiedz że ja psychicznie nie wytrzymam jak przyjdzie mi 60 zapro do znaj z takim czymś ...
Nooo psychika siądzie,,,a tak wgl skąd ten ktoś mnie wgl zna?
Oczywiście pewne jest to,że to ktoś z moich znajomych...
Więc zbytnio się tym nie przejmuje,ale szczerze na pierwszy rzut oka moja reakacja to " O MÓJ BOŻE! "
Hmmm...zobaczymy dalej...hehe może go przyjmę i zobaczę co będzie pisał? xd
~mocka2 ♥

2 komentarze:

  1. Aaaaa jaaa wieeem kto to ^^ oczywiście nie ja ale ty chyba wiesz o kogo chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TJAA TERAZ TO TU TEŻ KURDE WIEM O KOGO CHODZI! XD ;**

      Usuń