Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

sobota, 14 czerwca 2014

Dawno nie było... ;c

Witajcie misie. ;3
Przepraszam za nie wstawianie żadnych postów,ale niestety nie mogłam nic robić na msp i wogóle.
No,ale niestety szkoła,poprawianie ocen,żeby przejść do gimnazjum trzeba się starać.
No ale mniejasza,może trochę o msp ? xxDD
Tak jak zawsze msp !!!

Ostatnio ktoś wkradł się na moje konto kupił dziwną spódniczkę i fioletowy żakiet ;OO
Masakra,ale geniusz nic nie pokradał ,tyle że tylko trochę kasy ubyło.
Cały dzień kminiłam co się stało xDD Poprostu byłam bardzo zaskoczona,bo to nie pierwszy raz.

Ale coś innego jak wiecie jest nowe tło ^^ Bardzo się cieszę. Jest fajne... Na samym końcu fotos !
Lubię takie ciuszki xDD I też fajne tło^^
Przeznaczony meczom xDDD Jakby ktoś nie wiedział mocka. xDDD
No ale nic, myślę że to wszystko co miałam do napisania i powiedzenia xDDD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz