Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

środa, 19 listopada 2014

Star Vip ;3

Hej kochani ♥
Chciałabym wam troszkę opowiedzieć o Star Vip ;)
Pojawił się on tydzień temu.
Jest lepszy od Elite Vip.
Gdy się go kupi co dzień dostaje się 40 sc i 2 diaxy ;)
Niektórzy narzekają na Star Vipa,ale inni sobie go chwalą ♥
Ja jeszcze go nie kupiłam i na razie raczej nie mam zamiaru go kupować.
Myślę,że kupię go jak skończy mi się Elite Vip,ale z drugiej strony chciałabym go nie kupować
i zostać przy Elite  ♥
Hmm...mmm dla mnie Elite jest lepszy,ale nie powinnam się na razie wypowiadać skoro go jeszcze nie doświadczyłam.Może za mnie decyduje też doświadczenie,ponieważ za każdym razem jak miałam Vipa był to Elite Vip.
Szczerze ciężko mi stwierdzić.którego bardziej opłaca się kupować ♥
Jedno jest pewne u mnie ;) nie kupię przez najbliższy czas Star Vipa, do którego nie jestem zbytnio przekonana i nawet nie wiem czy prawidłowo działa i czy wgl się przyjmie ♥
Wiecie wszystko możliwe ♥
Macie tu screena ;)

















Ok ja kończę tego posta  ;) następny może pojawić się wkrótce a nawet jeszcze dzisiaj ♥

Bay ♥






~mocka2 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz