Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

niedziela, 30 listopada 2014

Hacki na Vip'a?

Hej wam wszystkim ♥
Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć śmieszną historie o "Hackach na Vip'a" XD
Napisała do mnie dziewczyna,którą pozwolę sobie nazwać,yhhh sama nie wiem...nie umiem opisać jej "nie wiedzy". ;-;
Zaczęło się od tego, że całkiem spokojnie siedziałam sobie na MovieStarPlanet,a tu nagle ona ;-;
Na samym końcu pokażę wam screeny,ale nie będzie początku ponieważ za każdym razem jak robię screena to mi się nie zapisuje -.- ale ok.
Heh..tłumaczyłam jej że MovieStarPlanet jest za bardzo chronione, żeby takie hacki działały ;-;
Ale ona swoje, pisała że jej koleżanka próbowała i że zadziałało,ale pewnie próbowała mnie zmusić,ale ja dysponuje większą wiedzą niż ona :3
Wiem lepiej i więcej na temat takich dzieci. W końcu mam 13 lat i gram w MSP od trzech lat i wiem co nieco o takich hmmm jak ich nazwać? "Dzieci Neo"  ? Tak,ale chociaż ta dziewczyna choć trochę umie orto :D Jest jeden plus XD
No,ale cóż jeżeli wy to czytacie i wierzycie w te "Niby Hacki",to po przeczytaniu tego posta powinniście wiedzieć, że to jest oszustwo ze strony innych, a nawet jakby działały te hacki,to byście oszukiwali samych siebie ;-; Taka prawda :3
A na sam koniec walne wam fotosy jak z nią pisałam ;)




Powodzenia ;) jej życzę xDD I nie wierzcie w takie gówna (za przeproszeniem) ;)
~mocka2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz