Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

sobota, 29 listopada 2014

Creepypasta ♥ i inne nowości...♥

Hej Misie ♥
Na moim blogu pojawi się dużo nowych udoskonaleń.
Po pierwsze chciałabym dodać podstronę "O mnie!"
Po drugie chciałabym dodać "Creepypasty",ponieważ myślę,że są to bardzo fajne historie ♥
Uwielbiam je czytać,zwłaszcza wieczorami ♥ Więc dodam parę moich ulubionych "Creepypast" ♥
No i pozostali mi typowi "Hackerzy" XDD
Taaaa...ale przyznam że czasem lubię o nich poczytać *-*
Nie wiem czemu,ale mnie to fascynuje ♥
Uwielbiam czytać historie z nimi związane,choć wiem,iż niektórzy z nich to po prostu są dzieci,które lubią mieć beke z ludzi XD ♥
Sama kiedyś tak robiłam ♥
No i ostatnia "chyba" część to moje prace,zdjęcia.
Chciałabym się trochę zaangażować w to co najbardziej wkładam swoją prace ♥
No i to raczej tyle,na ile chce zmienić swojego bloga ♥
Myślę że te opcje się spodobają chociaż co drugiej osobie,która w ogóle przeczyta tego posta ♥
Więc dziękuje za uwagę ♥
Aaaa...zapomniałabym xD Chciałabym jeszcze dodać "Opis swojego dnia" ;3
Ale to już dowiecie się co w tym będzie jak już to pojawi się na moim blogu ♥
~mocka2 ♥ *-* 


3 komentarze:

  1. No no creepypasty ;w; / SCAPEGOAT

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam czytać o hakerach to jest takie intrygujące. . . A creepypasty wieczorami kocham <3


    Piasł(a)

    ~Mulderek

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam czytać o hakerach to jest takie intrygujące. . . A creepypasty wieczorami kocham <3


    Piasł(a)

    ~Mulderek

    OdpowiedzUsuń