Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

sobota, 29 listopada 2014

Świąteczne looki ♥

Hej (:
Dzisiaj post o tym jak ubrać się na MovieStarPlanet świątecznie ♥
Jest bardzo dużo ciuchów,które mogłabym użyć,ale postanowiłam że pokażę tylko te,które MOIM ZDANIEM są najlepsze ♥
No więc pierwszy look:



Heh look co prawda dla Vip,ale śliczny ♥
Bynajmniej to mój styl ♥


Ubrania i dodatki : 
Włosy : Wyszukałam je w "Długich"
Strona 17
Nazwa:Rock Star Fever (Dla Vip)

Czapka: Nowa kolekcja 
Strona: 2
Nazwa: Santas Best friend

Buty i Sukienka ze sweterkiem:
Buty: Nowa kolekcja   Sukienka: Nowa kolekcja 
Strona (buty): 3   Strona (sukienka): 1

Całość kosztuje jak widzicie 2050 sc.
Jest to bardzo ładny świąteczny look ♥ 

Chciałabym również przedstawić paletę kolorów,które użyłam w tym looku ♥
  
Kolory te to :
- czarny
- karmelowy 
- blond 

Czemu użyłam te kolory? ;3

Ponieważ stwierdziła,iż ładnie to będzie ze sobą wyglądać ♥
Widać także,że kolory ze sobą współpracują,czyli że tworzą razem piękną kompozycje :3

♥♥♥♥ Teraz może coś nie dla Vip?

Oczywiście,przygotowałam również look nie dla vip :3
Żeby nie było że wyróżniam będą po dwa looki "nie dla vip" i "dla vip" ♥

Ok czas na kolejny look dla vip ♥ 
Ok to kolejny look dla Vip ♥

Przyznam podgapiłam go od mojej koleżanki Nikoli :3

Ale no nie mogłam się oprzeć ♥
Śliczny :3

Ubrania i dodatki ♥ :
Włosy: Wyszukałam je w "Upięcia"
Strona: 14 ♥
Nazwa: Turn it up

Czapka: Możecie poszukać w poprzednim looku :3

Kokardka : Wyszukałam ją w "Nakrycia Głowy"
Strona: 14
Nazwa: Star Bow

Sukienka (a raczej tak jakby płaszcz XD) i buty
Sukienka jak i buty z nowej kolekcji
Sukienka strona : 1  Buty strona: 2
Nazwa Sukienki: Prepared for snow                     Nazwa butów: Cute Chillin 
Przyznam świetny pomysł na looka miała moja koleżanka nie dość,że stylowo to jeszcze jak ładnie ♥
Naprawdę wielka pochwała dla tej dziewczyny ♥

Nadszedł także czas na paletę kolorów użytych w stylizacji ♥

Kolory użyte w stylizacji to ♥ :

- Granatowy ♥
- Biały ♥

Heh nie dość że śliczne,ale jeszcze jak ze sobą wspólnie razem wyglądają ♥

Razem tworzą świetny zestaw kolorów współpracujących ze sobą ♥

Nooo...i teraz nadszedł czas na stylizacje nie vip :3
Pewnie zrobię też część drugą z lookami dla chłopaków ♥
Którzy oczywiście że też będą pięknie wyglądać tak samo jak my dziewczyny :3
No,ale nie owijam już tylko zabieram się do pokazania wam looków dla nie vip'ów :3

Pierwszą stylizacją jest ♥ :

Jest to stylizacja nie vip ♥,ale jaka ładna ♥
Szczerze robię ten post o 00:09 :3 i tą stylizacje zrobiłam naprawdę na szybko,ale przyznam świetnie mi ona wyszła i nie wiem czy jej nie kupie :3

Ubrania i dodatki ♥ :
Włosy: Wyszukałam je w  "Upięcia"
Strona: 10
Nazwa : Glamour Tail (nie vip za 450 sc.)

Czapka: Wspominałam o niej w poprzednich stylizacjach ♥

Szalik: Wyszukałam go w "Szaliki&Torebki"
Strona : 2 
Nazwa: Big Frilly (koszt.500sc.)

Sukienka: Jest ona z nowej kolkcji 
Strona: 1
Nazwa : Cute 'n' Cool

Buty: Jest o nich napisane w stylizacji wyżej ♥
No i to jest pierwsza stylizacja,którą na dodatek robiłam na szybko,ale jestem bardzo zadowolona jak mi wyszła ♥
Śliczna  jest i chyba sama ją kupię jak wspomniałam wcześniej ♥
A teraz czas na paletę kolorów ♥

Kolory użyte w looku ♥ :

- kolor podchodzący pod turkusowy ♥
- bordowy ♥

Czemu te kolory? ;3
Znowu uznałam,że kolory te są śliczne i postanowiłam je użyć.
Jak widać dobrze postanowiłam ♥
Bo ślicznie się razem komponują ♥
Jeden kolor doopełnia drugi kolor ♥ Strasznie mi się one podobają ♥
No i teraz czas na ostatnią stylizację nie dla vip ♥
Spokojnie to nie ostatnia stylizacja na  moim blogu :3Będzie ich o wiele wiele więcej ♥
A teraz bez żadnych innych komentarzy już wam pokazuje mojego ostatniego looka nie dla vip :3

Kolejny look nie dla vip,ale tym razem bardziej przemyślany :3
Powiem tak " Też mi się raczej udała,ale nie jestm pewna co do szalika XD " 
Ale przyznam także ładny :3

Ubrania i dodatki ♥:
Włosy: Podawałam je wcześniej ♥

Czapka: Także podawałam wcześniej ♥

Szalik: Też podawałam wcześniej ♥

Bluzka : Nowa kolekcja ♥
Strona: 1
Nazwa: Comfy Time

Spodnie : Nowa kolekcja ♥     
Strona: 2
Nazwa: Cozy Cool

Buty: Są na drugiej stronie w "Top"
Nazwa: Creeperettes 
Ok,to prawie koniec tego posta,ale chciałabym jeszcze dać tą paletę kolorów użytą w looku ♥

Tak czerwony i biały :3

Świetnie razem wyglądają :3

Jak coś musiałam czerwony zaznaczyć białym kwadracikiem,ponieważ czerwony nie odznaczał się zbytnio ♥

To już koniec posta z świątecznymi stylizacjami dla dziewczyn,ale jeszcze dziś (tak dziś bo posta wrzucam w nocy o 00:40)wrzucę posta ze świątecznymi stylizacjami dla chłopaków ♥
Mam nadzieje że chociaż jeden chłopak przeczyta tego przyszłego posta :3
No ale na razie skończyłam z dziewczynami :3
Było to dla mnie trudne,ale jednak coś z tego wyszło,a teraz będę się zbierała spać :3
No więc dziękuje za wgl przeczytanie tego posta,odwiedzenie go :3 
No i dobranoc kochani :3 ♥
~mocka2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz