Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

niedziela, 16 listopada 2014

Nowy wygląd i nowe posty ♥

Heeej kochani ♥
Wiem, wiem znowu nie było żadnych postów.Znacznie było to dłużej bo jest listopad
a nie było wpisów od sierpnia ;-; No cóż bardzo was przepraszam ;*
Zaczynam od nowa blogować !!! Posty ruszają od nowa ♥ Nowe odcinki na YouTube !!! ♥
Wszystko od nowa!!! Będą nowe teledyski które będą prędzej udostępniane na tym o to blogu !! ♥

Ok.Zaczynając to zdanie xdd chę opowiedzieć o tym że na msp szykuje się nowa komedia którą robię ja ♥ Jej tytuł to "Moja babcia oszalała" XDD wiem,dziwny tytuł ale zapowiada się naprawdę super ♥
Już jakiś czas gram w msp nie pisząc i nie nagrywając,ale trzeba mi to wybaczyć  ♥
Ostatnio nawet postanowiłam zmienić swój wygląd,ponieważ znudził mi się stary ♥
Yhhhh wczoraj znowu myślałam nad jeszcze nowszym wyglądem,ale moje postanowienia są takie iż
nie zmieniam twarzy przez co najmniej miesiąc do świąt ♥ W święta zrobię nowy ładny wygląd mojej moviestar ♥
A tu macie kilka screenów z mojego nowego looku ♥

Nie ukrywam że bardzo lubię styl EMO !!! ♥♥

Zmieniłam się na taki styl, ponieważ uważam że bardzo lubię dużo
zmian ♥
Przy takim stylu mogę ćwiczyć ubieranie się na fajną mroczną
osobę ♥
łooo ale ja dzisiaj serduszek wale xD ♥
No ale do rzeczy ♥
Tak,niektórzy pewnie uważają "ooo zmieniła styl na msp,pewnie w rl już się tnie"
Gunwo prawda,to że ktoś ma taki styl na msp to nie znaczy że już jest ktoś jakiś rypnięty czy coś ♥
Więc ja was proszę nie myślcie też tak o mnie jak i o innych ♥
Tak znam  dziewczynę która jest emo na msp i w realu.Ona jest bardzo pozytywną fajną osobą i to świadczy że nawet najbardziej mroczny styl u innych osób to tylko wygląd oni to lubią,a charakter mają naprawdę świetny ♥ Da się z nimi normalnie gadać,śmiać się ♥ PAMIĘTAJCIE CHARAKTER NAJWAŻNIEJSZY !!!

Ok za dużo się rozpisałam xd ♥
Czas kończyć tego posta i zacząć pisać nowy ♥
Więc,paaaa i do następnego posta ♥
~mocka2 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz