Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

środa, 23 kwietnia 2014

Co ciekawego ? xD

Fajny tytuł nie ? Pewnie spodziewacie się czegoś ohhh i ahhh,ale nie to będzie nudne i nieciekawe czyli jak zawsze xD A tak serio...to dzisiaj nagrywałam odcinek z Msp z Julcią hehe.. i z Oliwką. 
Było fajnie,śmiesznie i oczywiście była beczka xD 
A teraz może coś z mojego życia xD 
No więc byłam w szkole,przyszłam do domu zjadłam obiad i od razu zasiadłam do kompa.
Poza tym jutro nie mam w szkole matmy i polskiego bo jest Dzień Ziemi xD
Wiem fajnie,ale niestety matma i polski będą w piątek ;cc
Ale zawsze coś xD Myślałam też nad jednym konkursem,ale to już kiedy indziej xD ;) 
I co weszłam na Msp porobiłam parę screenów jak się ubrałam i wgl ,ale to już na końcu posta zobaczycie ;) I zobaczyłam też coś nowego...czyli Fame City,które można pobrać na telefon czy tableta z AppStore lub Google Play. (wszystkie screeny na końcu)
Niestety nie mam androida żeby pobrać i zarabiać fame ;cc
No ale żyje się dalej ;)
A teraz pare fotosów xDD


        Bay wasza mocka2 ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz