Get your dropdown menu: profilki Haha...chcesz kopiować? Nie ma mowy cwaniaczku ;33hellobejbi.ogg /postacie/inne/nyan_cat.cur
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Kliknij,wiem że tego chcesz ;33xxfffxx#f1aff8xxfffxxTWOJA DUSZA NALEŻY TERAZ DO MNIE! HAHAHA! xdxxfffxxhellobejbi.ogg

wtorek, 22 kwietnia 2014

Blogowanie i moje najki z Msp ♥

Hay♥ Może na wstęp parę słów o tym co będę tu robić i czym się będę zajmować ^^. Więc tak, tutaj będę pokazywać wam tylko i wyłączne ciekawostki z MovieStarPlanet :3 Moje najki,hackerów, filmy innych moviestar xD .A więc na początek kilka słów o moich najkach,a także ich zdjęcia ♥
1.  Moja kochana Julcia ♥ Boże tyle o niej opowiadać. Kocham po przyjacielsku ♥♥♥


















2.Moja kochana Wercia♥  Bardzo fajnie się z nią rozmawia ♥ ♥ ♥


















3. Oliffcia ♥ Moja dziewczyna na Msp ♥ Koffam ją po przyjacielsku  ♥ ♥ ♥


















4. Natalqa :3 Moja najka ♥ Jestem ochroniarzem w kawiarni a ona kelnerką i kucharka ♥♥♥


















5.Karolina ♥ Moja najka bez tego durnego pola ♥Rozmawiałam z nią na skypie xD


















6. Moja najeczka kolejna Oliffcia ♥ Bardzo je wszystkie koffam ♥ 


















A tutaj kilka zdjątek z Julcią u mnie w pokoju ♥














                                                                                 to tyle bay ♥ mocka2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz